NAHORU
1.
Bezpečnost a ochrana
informací
Provozovatel prohlašuje,
že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní
potřebu internetového obchodu MX5.cz a nebudou zveřejněny, poskytnuty
třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromaždovány z
obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů.
Při nakládání s osobními
daty se internetový obchod MX5.cz zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. O
ochraně osobních údajů. Pokud nastane obchodní případ, kdy je nutné předat
osobní informace zákazníka dodavateli, internetový obchod MX5.cz se
zavazuje, že tyto informace předá až po předchozím odsouhlasení daným
zákazníkem. Bez souhlasu není možné jakékoliv informace osobního charakteru
předávat.
Zákazník využíváním
služeb MX5.cz dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při
objednávce zboží jsou požadovány základní informace zákazníka. Zákazník má
právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace).
|
NAHORU
2.
Nákupní řád
I.
Práva a povinnosti prodávajícího
a) Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat
objednané zboží v termínu uvedeném v objednávce a dodat na adresu
kupujícího.
b) Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné (viz.
Bezpečnost a ochrana informací).
c) Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v
případě, že o to zákazník písemně požádá.
d) Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně
neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
e) Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit,
stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.
II. Práva a povinnosti kupujícího
a) Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má
být objednané zboží odesláno.
b) Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu,
včetně případného poštovného. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při
vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
c) Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do
14dnů od doručení, viz Obchodní podmínky.
d) Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, učiní-li
tak písemnou formou. |
NAHORU
3.
Obchodní podmínky
I.
Úvodní ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě
MX5.cz.
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího
(provozovatel) a kupujícího (zákazník).
II. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu
MX5.cz
jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito
obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
2. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku
převzetí objednaného zboží kupujícím.
3. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých
formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
4. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení
kupní ceny, jeho převzetím.
6. Vyplněním závazné objednávky v rámci internetového obchodu
MX5.cz
kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních
údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
III. Reklamace
1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem
internetového obchodu
MX5.cz a právním řádem platným v ČR.
2. Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamačního řádu na
adrese reklamace@mx5.cz.
3. Zboží na reklamaci posílejte v původním obalu. Dopravce neručí za špatně
zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při
přepravě i když se závada projevila před transportem.
Dále viz reklamační řád.
IV. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000
odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne,
musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním
obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení
vráceného zboží, prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající
částku předem dohodnutým způsobem.
Kupující nemůže odstoupit podle odstavce 7 od kupní smlouvy:
1.) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem
započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
2.) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách
finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
3.) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho
osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
V. Závěrečná ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách
prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.
2. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá
ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky,
jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně
přepravného či poštovného uvedenou v katalogu internetového obchodu
MX5.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou
objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
3. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku
dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich
práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.
|
NAHORU
4.
Reklamační řád
I.
Úvod
Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno v
internetovém obchodu
MX5.cz. Záruční doba výrobku začíná běžet ode dne
převzetí zboží kupujícím. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost
dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou uvedenou v záručním listu, vždy však
minimálně v délce 6 měsíců. Na zboží vyrobené po 1. lednu 2003 se vztahuje
záruka 24 měsíců s výjimkou zboží vyrobeného před lednem 2003 a zboží
spotřební povahy, u takového zboží je možno stanovit záruku kratší než 24
měsíců ale vždy minimálně 6 měsíců.
Neprodleně po obdržení zásilky zboží zkontrolujte. Pokud zjistíte závadu na
zboží, či rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, laskavě nás
kontaktujte písemně na adresu uvedenou na nákupní faktuře nebo telefonicky
či na mail reklamace@mx5.cz a naši zaměstnanci s vámi reklamaci
okamžitě projednají. Oznámení je třeba učinit okamžitě, nejpozději však do 3
dnů od převzetí zboží, přičemž po této době se zásilka považuje za kompletní
a bezchybnou. Pokud tak neučiníte, vystavujete se nebezpečí, že vaše
reklamace nebude uznána, přičemž se má za to, že zboží bylo dodáno v
pořádku.
II. Místo uplatnění reklamace
Reklamaci vady výrobku kupující uplatňuje v reklamačním oddělení
internetového obchodu.
III. Způsob uplatnění reklamace
Vadné zboží zašlete (nikoli dobírkou!) spolu s kopií faktury na adresu naší
prodejny.
Reklamované zboží zasílejte na naši adresu prostřednictvím České pošty -
běžným obchodním balíkem nebo pomocí kterékoliv zásilkové služby (PPL a
pod.). Pokud zašlete reklamaci dobírkou nebude tato zásilka přijata!
Doporučujeme zboží pojistit a dobře zabalit, případné poškození či ztrátu
při přepravě byste museli s poštou či zásilkovou službou řešit vy jako
odesilatelé zásilky a zboží by nebylo přijato do reklamace!
Pro uplatnění reklamace je třeba:
1. doložit doklad o nákupu zboží
2. vyhovující obal (pokud možno originální)
3. přesný popis závady (pokud možno i s upřesněním za jakých podmínek se
závada projevuje)
Záruční oprava:
Kupující má právo, aby vada na výrobku v záruční lhůtě byla bezplatně, včas
a řádně odstraněna. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez
zbytečného odkladu ve lhůtě stanovené zákonem, tj. do 30 dnů od převzetí
zásilky, pokud se prodávající se spotřebitelem písemně oboustranně nedohodne
na lhůtě delší.
Zákazník může žádat o výměnu věci nebo vrácení peněz v případě že jde o vadu
odstranitelnou, ale kupující nemůže věc řádně užívat z důvodu, že se u věci
opětovně vyskytla 3x stejná uznaná vada nebo 4 různé uznané závady nebo je
zboží uznáno neopravitelným autorizovaným servisem. V obou případech je
nutno s reklamovanou věcí předložit doklad o nákupu, záruční list
reklamovaného výrobku, čitelné a kompletní opravné listy k výrobku z
předchozích reklamací.
Reklamační technik rozhodne o způsobu řešení reklamace ihned při převzetí
zboží do reklamace nebo ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do
této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení závady a
jejímu otestování. Reklamace včetně odstranění vady musí být odstraněna ve
lhůtě stanovené zákonem, tj. do 30 dní ode dne zahájení reklamačního řízení
(dne, kdy reklamované zboží od vás obdržíme - ať už osobně nebo poštovním
balíkem).
Technik může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou
(závisí na rozhodnutí reklamačního technika, kupující se takového vyřízení
své reklamace nemůže právem domáhat).
Vyhrazujeme si právo nahradit vadné či neopravitelné zboží jiným se stejnými
nebo lepšími parametry v případě, že stejný produkt není nadále dostupný,
případně se již nevyrábí.
Reklamační řízení končí dnem odeslání vyřízení reklamace kupujícímu nebo
uzavřením reklamace a přichystáním zboží k osobnímu odběru zákazníkem, pokud
bylo do reklamace přijato přímo na sídle firmy od zákazníka. Ten je o
vyřízení reklamace informován telefonicky nebo e-mailem.
V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět se stanoviskem
našeho pracovníka, který reklamaci vyřizoval. V případě opakované
neoprávněné reklamace bude účtován poplatek 300 Kč za každou takovou
reklamaci. Toto se týká také případů, kdy bude do reklamace zasíláno
opakovaně zboží bez dokladu o nákupu a přesného popisu závady!
Zboží zaslané do reklamace vám bude opraveno nebo vyměněno na základě
předchozí telefonické domluvy, případně vám budou na váš bankovní účet
vráceny peníze. Opravené či vyměněné zboží vám bude na naše náklady zasláno
zpět do 30 dní ode dne zahájení reklamačního řízení (dne, kdy reklamované
zboží od vás obdržíme). Reklamační řízení končí dnem odeslání vyřízení
reklamace kupujícímu.
Placená oprava:
Je-li výrobek reklamován po uplynutí záruční doby nebo byla-li vada
způsobena zákazníkem, případně byla vada způsobena vlivy které nespadají do
záručních podmínek výrobce produktu, jedná se o placenou opravu. V tomto
případě bude zákazník obeznámen s tím, že bude jeho oprava placená a také,
že mu může být účtován poplatek za diagnostiku závady v závislosti na
servisním středisku, které bude opravu provádět, a za poštovné a balné. Cena
samotné opravy bude zákazníkovi sdělena předem telefonicky nebo e-mailem. V
případě neschválení ceny opravy bude zákazníkovi účtován jen poplatek za
diagnostiku a za dopravné.
IV. Vrácení zboží
Provozovatel internetového obchodu poskytuje na veškeré zboží prodané
prostřednictvím svých internetových obchodů garanci vrácení peněz po dobu
14-ti dnů od zakoupení zboží. Do garance nejsou započítávány náklady spojené
s dopravou a expediční poplatky. Garance se nevztahuje na zboží poškozené,
nefunkční a použité.
Podmínky pro vrácení peněz:
1. zboží musí být kompletní, nepoškozené, nepoužité a nepoškozené bez známek
užívání nebo opotřebování včetně nepoškozeného obalu, schopné dalšího
prodeje,
2. odeslat zásilku je nutné nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení
3. ve vrácené zásilce musí být přiložena kopie nákupního dokladu ke zboží
které chcete vrátit
4. vracíme peníze pouze za zboží, nikoli za vámi zaplacené zpětné poštovné.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za
zboží zašleme složenkou nebo převodem na váš účet a to nejpozději do 10
pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel
akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na
náklady odesílajícího zpět.
V. Závěrečné ustanovení
Tento reklamační řád nabývá platnosti dnem 1. ledna 2005 a platí na území
České republiky.
Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníka, zákazník je
povinen se s ním seznámit a nákupem zboží s ním souhlasí a zavazuje se jím
řídit. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez
předchozího upozornění. |
NAHORU
5.
Dodací podmínky
I.
Způsob dodání
Zboží
je dodáváno více způsoby dle vašeho výběru:
• Obchodním balíkem - rozvážka v pracovní dobu do druhého dne, v případě
nepřítomnosti lze zboží vyzvednout do 7 dnů na poště.
• Přepravní službou PPL - rozvážka v pracovní dobu do druhého dne, v případě
nepřítomnosti zanechá dopravce vzkaz a telefonní číslo, kde se lze domluvit
na dodání.
• Českou Poštou - obvykle je nutno vyzvednout na poště.
II. Termín dodání
Závisí na typu a množství požadovaného zboží. V případě malé objednávky je
zboží zasíláno do 7 dnů od jejího obdržení, V případě většího množství je
termín závislý od jejího množství.. Kupující je o termínu dodání informován
ihned po obdržení objednávky.
III. Poštovné a balné
Za
objednávky do výše 2000,- Kč bude účtováno poštovné a balné ve výši 150,-Kč.
Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Zboží zůstává do úplného
zaplacení majetkem prodávajícího.
Objednávku lze zrušit bez udání důvodu a jakýchkoliv sankcí pouze před
odesláním zboží. V jiném případě může provozovatel požadovat úhradu
vzniklých nákladů.
IV. Zrušení, změna objednávky
Provozovatel může objednávku zrušit pouze v případě, že se zboží již
nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena. V případě
zrušení objednávky vás provozovatel kontaktuje a navrhne řešení. Obvykle
doporučí náhradní zboží nebo finanční vyrovnání - vrácení peněz nebo
přeplatku do pěti pracovních dnů po připsání platby na účet.
Vrátit zboží lze do 14-ti dní od dodání, bez udání důvodu. V takovém případě
zákazník nemá nárok na vrácení poplatků hrazených třetím osobám. (tj.
Bankovních ústavů, dopravců a pod.).
V.
Prohlídka zboží
Kupující je povinen prohlédnout zboží při vynaložení odborné péče podle
možnosti co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží. Jestliže kupující
zboží neprohlédne nebo nezařídí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu
nebezpečí škody na zboží, nemůže uplatnit nároky z vad zjistitelných při
této prohlídce. Týž den kdy kupující zjistil vady zboží, je povinen podat
písemnou zprávu prodávajícímu.
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží
od prodávajícího, resp. od dopravce. |